Маркетплейс — нове слово в торгівлі

Онлайн-майданчики здатні залучати велику кількість відвідувачів, тому безліч компаній розглядають онлайн-продажі як додатковий канал для торгівлі.

До уваги споживачів представляється картина розташування товарів у каталогах і забезпечується можливість їх пошуку. Крім цього, онлайн-ресурси забезпечують механізм, за допомогою якого споживач може відправляти обрані товари в кошик, завершуючи замовлення. Відмінність маркетплейсу від звичайного онлайн-магазину в тому, що платформи надають орендарям web-вітрину і стягують комісійні з продаж товарів.

Торгові майданчики або маркетплейси забезпечують рекламні заходи і приймають на себе зобов’язання по оптимізації. Деякі з них надають послуги, що забезпечують прийом платежів, доставку і упаковку товарів, вони ж можуть організувати і їх зберігання.

У чому користь маркетплейсів для орендарів?

Головна перевага для продавців в тому, що маркетплейс забезпечує великий потік відвідувачів, які готові робити покупки. Маркетплейси проводять широкомасштабну рекламу, спрямовану саме на залучення потенційних покупців. Потік користувачів для магазинів-орендарів обробляється в індивідуальному порядку.

Авто.Про — маркетплейс з продажу автомобільних деталей

Торговий майданчик https://avtopro.ua вже є визнаним лідером в електронних продажах автозапчастин. Ресурс відомий на ринку більше п’яти років і створювався продавцями деталей, що володіють серйозним досвідом, і програмістами, які запропонували створити електронний каталог. Сьогодні компанія пропонує всім учасникам ринку об’єднатися в одну платформу, що дасть можливість кожному оптимізувати свій бізнес і збільшити прибуток.

Особливості сучасної електронної торгівлі

Ера глобалізації і стирання кордонів торгівлі щодня змінює усталені процеси. Всюди поширюються CRM-системи, що дозволяють забезпечити більш тісне спілкування з клієнтами. Прогнози фахівців говорять про те, що в найближчі роки сервіс займе важливе місце, і стане більш значущим в порівнянні з товаром і його ціною. Залучення клієнтів — це тривалий і трудомісткий процес, але він необхідний для успішного бізнесу. Тому потрібно:

  1. Створювати електронну комунікацію;
  2. Розглядати цілодобову торгівлю;
  3. Використовувати ефективні канали продажів.

В даний час маркетплейси вважаються лідерам і законодавцями в сфері електронної торгівлі. Оцінка будь-якої моделі торгової платформи показує, наскільки вона успішна в комерційному відношенні і які перспективи в цілому.

Виходячи з подібних оцінок у маркетплейсів велике майбутнє, сьогодні вони успішно працюють в більшості країн світу і надалі така тенденція збережеться.