SEO просування сайтів

Сайт – обличчя сучасного бізнесу і вірний інструмент для просування товарів, послуг. Він має виглядати солідно навіть якщо є тільки представництвом офісу в інтернеті, для онлайн-магазину оформлення дуже важливе – без нього ресурс не буде продавати. Оскільки у великих містах кожна ніша висококонкурентна, компанії треба вирішити, як саме вона буде заволікати потенційних клієнтів. Замовити розрахунки, щоб дізнатися ціну, можна, як що перейти за посиланням на ресурс веб-студії з SEO просування сайтів – для зв’язку є зручна онлайн-форма, також заявки приймаються по телефону, на електронну скриньку.

Кому потрібна послуга

Будь-якому власнику бізнесу, що працює с інтернет-аудиторією та хоче заробляти більше. Інвестиції, зроблені у розвиток ресурсу, приносять результати – зазвичай це формування іміджу, збільшення потоку клієнтів, підвищення показників прибутку. Клієнт студії с просування сайтів має можливість самостійно обирати ключові слова, враховуючи пріоритетні напрямки роботи своєї компанії.

Що в себе включає SEO просування

SEO (скорочення від Search Engines Optimization) – продуманий комплекс дій, що проводяться з метою підвищення позицій конкретного ресурсу в пошукових системах по обраних ключових запитах. Інструмент є досить ефективним, буде корисним для будь-якого бізнесу. Про товари, послуги замовника дізнається більше людей, ніж раніше, продаж буде активним. Оффлайнова реклама вже не така ефективна, а просування у форматі онлайн завжди (за умови професійного підходу) дає гарні результати. Проте нагадуємо, що разових, самостійних робот буде замало – щоб сайт дійсно працював, їм потрібно постійно займатися.

Послуга SEO просування включає такі роботи:

  • аналіз поточних показників попиту;
  • аудит сайту;
  • діагностика та виправлення технічних проблем;
  • формування семантики;
  • внутрішня і зовнішня оптимізація.

Чим вище у результатах пошуку йде посилання на сайт, тим більше буде шансів, що користувач завітає на ваш ресурс. Отож головна задача просування – підняти ресурс на максимальні позиції видачі у пошукових системах.

Етапи проведення робот

СЕО просування сайту передбачає такі етапи:

  1. Внутрішня оптимізація, формування семантики, побудова структури по внутрішніх посиланнях.
  2. Активна фаза – зовнішня оптимізація, підготовка анкор-листа, отримання якісних посилань з трастових сайтів.
  3. Тестування юзабіліті – як працює сайт, чи зручний від для клієнтів, що можна доробити.

Періодично треба робити перевірки положення сайту у системі за підбіркою тематичних слів, вносити корективи у стратегію просування за необхідністю. Для отримання максимальних результатів потрібно робити аналіз головних конкурентів по тематиці.