Різдвяне оформлення магазинів – топ ідей з Європи

Різдвяне оформлення магазинів – топ ідей з Європи

Новорічні та різдвяні свята викликають потребу в рекламному оформленні точок продажу. Для країн Європи декорування до свят — це не тільки необхідність, але й справжнє мистецтво. Тому раціонально використовувати ідеї з-за кордону, та практикувати на власному бізнесі.

Основні правила оформлення

Статистика говорить, що продажі магазинів у грудні більше, ніж в минулому місяці, як правило, на 200%. Люди мають придбати подарунки, вони готові купувати майже все. Перед кожним магазином постає задача не загубитися серед інших прикрашених вітрин.

Раніше магазини в країнах СНД мали поставити в кожній вітрині ялинку, а в Європі ідеалізували роль Санти. Сьогодні святкові вітрини — новорічна історія та безліч спецефектів. Небанальні рішення дозволяють провокують у кожного бажання заглянути всередину.

Основні переваги рекламування через декорування вітрини:

  • працюють набагато краще, ніж пряма реклама;

  • не завжди найдорожчий варіант;

  • можна виставити те, що не продається у магазині.

Для найбільшої ефективності при розробці макету мерчендайзери використовують прості правила:

  • акцент на продукт, який найбільше всього продається;

  • орієнтування на тренди по оформленню новорічної тематики.

Магазини починають рекламне оформлення брендів вже з першого грудня і призначають демонтаж тільки після 15 січня.

Варіанти декорування

У Європі оформлення магазинів створюється так, аби не одразу відкрити основну ідею. Найцікавіше тільки у визначений час. Кожний бутік самостійно обирає основну ідею, орієнтуючись на філософію компанії. Але кожного року діють сталі правила.

  1. Використання традиційних кольорів — зелений, червоний та золистий.

  2. Баланс розміщення декоративних елементів — симетрія чи асиметрія.

  3. Установка фокусу — основної точки.

  4. Правильне освітлення — над фокусуючим об’єктом.

  5. Композиція — найголовніше на передньому плані.

  6. Відстань — художнє оформлення всіх проміжків між вітриною та потенційним клієнтом.

  7. Розмір об’єктів — елементи мають бути помітними.

  8. Розділення території на зони з окремими елементами декорування.

В європейських магазинах часто відтворюють:

  • тематику космосу;

  • адаптацію балету «Лускунчика»;

  • театралізованого дійства різноманітних святкових історій.

Лускунчик — символ Різдва у багатьох країнах Європи. Майже кожного року декоратори вітрин використовують різноманітних фей та веселих мишенят. Механічні конструкції та спецефекти дозволяють відтворити в реальності безліч інших ідей у вітрині.