«Ми розвантажили реєстратуру та зменшили черги під кабінетами», — інтерв`ю з Сергієм Мотузом про запровадження системи «Поліклініка без черг»

Понедельник, 6 мая, 2019 16:05

Сергій Васильович Мотуз, головний лікар КНП ММР ЦПМСД №4 у інтерв`ю  розповів про особливості запровадження системи електроного запису «Поліклініка без черг» та як це впливає на обслуговування пацієнтів.

-Як давно у вас працює система електронного запису “Поліклініка без черг”? Чому ви вирішили встановити саме її?

— Система електронного запису “Поліклініка без черг” працює у нашому центрі з лютого 2018 року. А з квітня цього ж року з нашими лікарями почали укладати декларації пацієнти.

Ми вирішили встановити “Поліклініку без черг” для зручності як пацієнтів, так і лікарів. Адже з її допомогою ми розвантажили реєстратуру та зменшили черги під кабінетами — у закладів з’явилася можливість планувати попередній запис до лікарів. Крім того, відсутність черг дозволило звести до мінімуму розповсюдження інфекційних захворювань серед пацієнтів, адже тепер вони значно менше контактують у коридорах.

— Скільки пацієнтів вже скористалися послугами систем “Поліклініка без черг”?

— На даний момент через систему зареєстровано 47 000 декларацій. Більшість із пацієнтів, які заключили декларацію з лікарем, користується системою електронного запису. Частина з них записується самостійно через сайт pb4.com.ua. При чому переважна більшість цих пацієнтів записується на прийом через смартфон.

— Чи вдалося розвантажити реєстратуру?

— Так, вдалося. Як я вже сказав, багато пацієнтів почали записуватися на прийом онлайн самостійно. На повторний прийом їх, знову ж таки через систему “Поліклініка без черг”, можуть записати самі лікарі. Тому охочих записатися через реєстратуру значно поменшало. В основному, це люди похилого віку, для яких користування гаджетами може бути проблемою. Та ми всіляко допомагаємо та пояснюємо їм, як записатися на прийом,

Але й реєстратура записує пацієнтів через електронну систему, тому нашкодити правильному пацієнтопотоку це не може. Людям все одно назначають прийом на певний час, і стояти в чергах під кабінетами лікарів їм не потрібно.

— Тобто, можете ще раз узагальнити, якими способами наразі пацієнт може записатися на прийом до лікаря?

— Так, звичайно. По-перше, через реєстратуру, по-друге, через сайт pb4.com.ua (“Поліклініка без черг”) за допомогою мобільного телефону чи з комп’ютера. І по-третє, лікар може самостійно записати пацієнта на прийом.

— Як можна скасувати візит до лікаря, якщо плани пацієнта змінилися?

— Пацієнт може скасувати візит самостійно, нову ж таки, через сайт pb4.com.ua, подзвонивши до реєстратури або безпосередньо повідомивши лікаря. До речі, хочу закликати громадян дійсно скасовувати свої візити, якщо вам не виходить прийти до лікарні. Оскільки, на цей час зможе записатися інший пацієнт, якому отримати медичну допомогу може бути вкрай важливо.

— Як впливає введення електронного запису на робочий графік лікаря?

З моменту встановлення “Поліклініки без черг” лікарі мають можливість ефективно планувати свій робочий день, оскільки можуть отримати інформацію про кількість пацієнтів, які записані до них на прийом.

Крім того, у разі екстреної зміни графіку роботи лікаря, система дозволяє повідомити одночасно всіх співробітників та пацієнтів.

Також “Поліклініка без черг” дала змогу бачити, які лікарі є більш затребувані, що дозволяє нам збалансувати кількість спеціалістів в залежності від потреб.

— Чому система є зручною для використання?

—  Вона дуже проста та зрозуміла навіть для людей старшого віку.

— Ви можете дати кілька порад пацієнтам в міжсезоння — період, коли загострюються хронічні захворювання — щодо запису до лікарів?

— Якщо у пацієнта гостра патологія, а запис на прийом до його сімейного лікаря закрита або переповнена, у нашому центрі з 8:00-20:00 працює черговий кабінет, де пацієнта зможуть оглянути і надати екстрену медичну допомогу.


Самые интересные новости на Нашем Telegram-канале


Другие новости:

Теги: , ,