Миколаївський аеропорт оголосив тендер на проект майбутньої реконструкції всього комплексу

13 марта, 2021 12 :44

Керівництво «Миколаївського міжнародного аеропорту» оголосило тендер на реконструкцію аеродромного комплексу. Суми реконструкції поки нема, а сам проект може коштувати 4,97 млн гривень.

Відповідний тендер опублікований на майданчику держзакупівель ProZorro.

Згідно тендерної документації, інвестором проекту повинна стати держава, область та саме підприємство.

Потенційний проектант повинен до 25 травня розробити проект майбутньої реконструкції аеропорту:

  • встановлення вітропокажчику з підсвіткою;
  • влаштування ізольованого місця стоянки ПС;
  • визначення аеродромного пункту перевірки VОR;
  • ремонт, розширення та посилення існуючого перону (225х300м) з метою влаштування місць стоянок для 1 ПС типу B767-300F та 4 ПС типу А321-200, реконструкцію освітлення перону;
  • визначення місця для проведення процедури deicing/anti-icing та влаштування системи відведення протизаморожувальної рідини в резервуари для зберігання рідин;
  • передбачити посилення існуючих покриттів ЗПС та перону для експлуатації розрахунковим ПС без обмежень по масі та без обмежень за інтенсивністю з влаштуванням площадок розвороту на ЗПС;
  • подовження ЗПС для експлуатації розрахунковим ПС без обмежень по масі та без обмежень за інтенсивністю погодити з Замовником;
  • доведення геометричних характеристик елементів аеродрому до відповідності коду аеродрому 4D по ICAO;
  • — влаштування ділянок, що примикають до краю штучного покриття ЗПС із асфальтобетону шириною по 7,5 м з кожного боку ЗПС;
  • розширення та посилення РД–А для експлуатації розрахунковим ПС з влаштуванням примикань до перонута ЗПС;
  • влаштування:

а) бічних смуг безпеки для ЗПС;

б) смуг вільних від перешкод;

в) бічних смуг безпеки для РД;

г) смуг руліжної доріжки, реконструкцію та дообладнання візуальних електрифікованих аеронавігаційних засобів для забезпечення

  • виконання операцій в умовах експлуатаційного мінімуму категорії ІІ ICAO;
  • перенесення (реконструкція) засобів посадки з двома напрямками посадки для забезпечення заходу на посадку в умовах експлуатаційного мінімуму категорії ІІ ICAO;
  • реконструкцію периметрового огородження та влаштування патрульної автодороги в місцях реконструкції;
  • реконструкцію трансформаторних підстанцій;
  • реконструкцію системи метеоспостережень на аеродромі для забезпечення заходу на посадку в умовах експлуатаційного мінімуму категорії ІІ ICAO;
  • — влаштування (реконструкцію) дренажної системи, зливової каналізації та очисних споруди дощових стоків;
  • реконструкцію(перенесення) інженерних мереж в місцях розширення перону, ЗПС;
  • влаштування ізольованого місця стоянки ПС.
  • При проектуванні врахувати сучасні технології будівництва.
  • Зміни інженерних мереж при збільшенні їх необхідної потужності погоджувати з ресурсозабеспечуючими організаціями.

Також проектанту визначили пріоритетні роботи, які повинні зробити в першу чергу, за наявності фінансування. До таких робіт віднесли:

  • капітальний ремонт, розширення та посилення існуючого перону;
  • влаштування системи відведення протизаморожувальної рідини в резервуари для зберігання рідин з місця, визначеного для проведення процедури de-icing/antiicing;
  • реконструкція освітлення перону;
  • реконструкція та влаштування дренажної системи і зливової каналізації в місцях розширення перону;
  • реконструкція(перенесення) інженерних мереж в місцях розширення перону.

Раніше директор аеропорту Федір Барна розповідав, коли до Миколаєва прибуде техніка із «Борисполя».