Миколаївцям нагадали про колцентр ЖКХ, де можна залишити скаргу або дізнатися про ремонтні роботи

5 июля, 2021 14 :48

Колцентр міста Миколаїв” працює вже більше двох років. Це комплексна система управління зверненнями громадян, її робота постійно вдосконалюється для зручності містян.

Про це повідомляє пресслужба департаменту ЖКГ Миколаївської міськради.

Служба оперативного реагування на звернення громадян в Миколаєві з’явилась ще за часів проголошення Незалежності України, з коротким номером 1588. За цей час відбулись певні організаційні та структурні зміни в роботі служби, аж поки в 2020 році відділ обробки звернень громадян змінив назву на Відділ обробки звернень громадян «Колцентр 1588».

Колцентр працює в цілодобовому режимі без свят та вихідних. Його головна мета — негайне прийняття звернення та повідомлення відповідальних служб, координація та контроль виконання кожного звернення. Така собі «911» у питаннях житлово-комунального господарства Миколаєва. Служба володіє всією інформацією щодо планових та аварійних робіт систем життєзабезпечення міста.

«Кожне звернення буде оформлене та відправлене в роботу миттєво в той самий час, коли заявник звернувся зі своїм питанням. Інформація про аварійні ситуації передається відповідальним службам негайно, такі звернення відразу беруться в роботу щодо усунення аварійної ситуації, а колцентр ще й координує роботу служб та підприємств, тримаючи «руку на пульсі». Таким чином весь час контролюємо хід вирішення звернення» — розповіла Олена Булавка, начальниця відділу обробки звернень громадян «Колцентр 1588».

Повідомляється, що контакт-центр працює трохи більше двох років, і за цей час поступово нарощує обсяги роботи. Станом на кінець травня в базі даних КЦ було понад 18 тис. заявників. Це ті люди, які різними способами за різними питаннями звертаються до колцентру. За минулий рік зареєстрували 15 тис. звернень, надали майже 26,7 тис. консультацій.

За п’ять місяців поточного року було понад 4,2 тис. звернень, надано майже 10 тис. консультацій. Найчастіше жителі Миколаєва звертаються з проблемами відключення водопостачання та світла, проханням прибрати смітники, видалити аварійні дерева чи обрізати гілля, закрити кришками люки.

Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт і підтвердження факту виконання з боку заявника або шляхом надання доказів, сканкопій та фото.

Оператори Колцентру 1588 перевіряють факт та якість виконання звернення, телефонуючи заявникам або через зворотній зв’язок у Фейсбуці. Якщо заявник не підтвердить факт виконання звернення, або доведе неякісне виконання, то звернення відправляють на доопрацювання.

Раніше повідомлялося, що мешканці Інгульського району скаржаться на стихійні звалища у дворах багатоквартирних будинків, які ніхто не прибирає.